Sider

torsdag den 16. oktober 2014

Vinter hatten er klar

Inden vi ser os om begynder de kolde dage, at trænge sig på. Katrine er på hatte området klar for ørene må ikke fryse. Hun har nogle øre som skal passes på ellers giver det ørepine. Vi gør hvad vi kan for at undgå dette for det er så pinefuld.
I år faldet valget på denne hat som er købt i et kit. NAKOhuekit fra mayflower købt hos Ribe broderi og garn. 



Lige for tiden er jeg ved, at færdiggøre slægtningen af Pia Hernø. Den nederste ribkant er med lange omgange men jeg hænger i for den skal snart i brug.
 Den skal komme til, at gøre mig lun når jeg først i november skal opereres for diskusprolaps i nakken og i en lang periode herefter skal holde mig i ro.
 Puha hvor er jeg ikke vild med det men det her er et helvede.

20 kommentarer:

  1. Glad for at læse der kan blive gjort noget,selv om det er træls,men som du skriver alternativet er værre ,mon ikke der kan strikkes lidt når operationen er ovre,små ikke for tunge ting .Glæd dig til din slægtning,jeg er så glad for min

    SvarSlet
    Svar
    1. Som livet er nu er det ikke sjovt for nogen af os. Jeg glæder mig til at være på den anden side af det hele. Især savner jeg mit arbejde :-) Der kommer snart billeder af slægtningen.

      Slet
  2. Slaegtning??? Den maa tjekkes. Oerepine puha traels. Stakkels pige. Saa er svoemmehal o.lign vel ogsaa forbudt om vinteren???
    Sikke noget med dig hva??? Jeg krydser for en splinter ny ryg efter operation.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja slægtningen, den er fantastisk lækker :-) jo svømmehal o.lign er forbudt i en periode. Tak for dine krydsede fingre :-)

      Slet
  3. Pøj pøj med dig, og glæder mig til at se din slægtning ;0)

    SvarSlet
  4. Det er så synd for de små når deres ører ikke kan klare ret meget. Her i huset kender vi det også, vi er endt ud i en købt model med en bil - det passer den tre-årige. Rigtig god bedring med diskusprolapsen, det må være meget frustrerende

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ørepine er ganske frygtelig. Tak det er en træls situation og meget pinefuld.

      Slet
  5. Håber huen holder hovedet ørepinefrit!!
    Og så sendes be bedste ønsker for et godt forløb før og efter operationen.... Du får god tid til at blogge i en periode!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber vi også Anne :-) Tak jeg glæder mig til at læse med omkring hos jer og så kommer der nok lidt fra mig også :-)

      Slet
  6. Jeg håber, din operation vil blive til glæde, - det er aldrig rart at tænke på.

    Rigtig sød hue.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Eva .-) det håber jeg også. Jeg krydser mine fingre for at alt går godt.

      Slet
  7. Flot, flot hue. Og pøj pøj med operationen. Nej, det er ikke rart - men vi kan håbe du får det meget bedre med nakken efterfølgende.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mona :-) Det er så slemt nu at jeg ved det bliver bedre, bunden er vist nået.

      Slet
  8. Pøj pøj, Majbritt - det bliver dejligt, når operationen er overstået. Sikke en skøn hue!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte :-) det bliver så dejlig når det hele er overstået og jeg er på den anden side.

      Slet
  9. Den forretning hører også til mine absolutte favoritter!
    Discusprolapsen er ikke at spøge med, stakkels dig - selv om du dermed kommer i 'klub' med bl.a. Uffe Ellevild...

    SvarSlet
    Svar
    1. maren har en dejlig butik som jeg ofte kommer i når jeg mangler noget :-) hihi nej det er det ikke men jeg ser frem til at der gøres noget.

      Slet
  10. Fin Amelia i sidste indlæg - dejlig garnblanding :-) De er så fine, de strikkede huer med pels-pompom¨er :-) Det er ikke rart at gå og vente på sådan en operation - jeg ønsker dig rigtig meget held og lykke. God weekend :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lene :-) Amelia er blevet helt god. Jeg synes huen er helt fin og sort går jo til alt, pigen er lidt kritisk :-)
      Jeg ser frem til at være på den anden side af dette pinefulde forløb, det har været rigtig træls.

      Slet